آیا درمان Moxibustion می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران CKD بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا درمان Moxibustion می تواند عملکرد کلیه را برای بیماران CKD بهبود بخشد

چند روز پیش یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی از من پرسید: «آیا درمان Moxibustion میتواند عملکرد کلیه را برای بیماران مبتلا به CKD بهبود بخشد؟» اگر همچنین به این علاقهمندید، لطفا برای اطلاعات دقیقتر با دکتر آنلاین تماس بگیرید.
CKD چیست؟
CKD که همچنین به نام بیماری مزمن کلیه اتفاق می افتد، معمولا به این دلیل اتفاق می افتد که کلیه چندین سال آسیب دیده است. در این مورد، بسیاری از مسائل غیر ضروری در بدن حفظ خواهد شد، که ممکن است باعث تورم، پروتئین در ادرار، خون در ادرار و سایر ناراحتی ها شود.
بنابراین برای کمک به بیماران مبتلا به CKD، ما باید عملکرد کلیوی را برای بیماران CKD افزایش دهیم.
Moxibustion Therapy یک نوع از طب چینی است که در آن داروهای ساخته شده از چوب خرد شده برای استفاده از داروهای خاص برای بیماران مبتلا به CKD استفاده می شود. با توجه به مطالعات بالینی، Moxibustion Therapy می تواند توابع زیر را انجام دهد.
1. تقویت ایمنی.
Moxibustion Therapy می تواند چای سالم را در بدن تنظیم کند. هنگامی که چای سالم افزایش پیدا می کند، چیزهای مضر کاهش می یابد. و بنابراین، چی سالم بیماری را شکست خواهد داد.
2. محافظت از کلیه از آسیب بیشتر.
در طول درمان، سموم از کلیه جدا می شوند. در عین حال، التهاب کلیه توسط ایمنی قوی تر از بین خواهد رفت. بنابراین، کلیه از آسیب دیدن متوقف خواهد شد.
3. افزایش توانایی خود شفا دادن کلیه.
این قادر به چی و گردش خون است. از این رو، خون بیشتری از طریق کلیه جریان می یابد. کلیه مواد مغذی بیشتری دریافت خواهند کرد. برای بهبود کلیه مفید است.
وقتی کلیه تعمیر می شود، عملکرد کلیه بهبود می یابد و بیمار می تواند زندگی بهتر داشته باشد.
آیا شما علاقه مند به درمان Moxibustion هستید؟ آیا شما با CKD تشخیص داده اید؟ آیا می خواهید از دیالیز و جراحی جلوگیری کنید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا تازهترین گزارش آزمایش آزمایشگاه را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: